Människor som läser på toaletten

Läste det här inlägget hus UndrbaraClara. Slutklämmen: "Och för er som tycker det är osmakligt att läsa på dass vill jag berätta att det är oerhört sällsynt att någon läser med stjärten" (citat: UnderbaraClara) är ju underbar och dessutom har hon en klar poäng där.

Ändå är jag en sån som tycker att det är ganska osmakligt med tidningsläsande på toa. En tidning som någon läst på WC kan jag liksom inte ta i. Ännu värre är det med människor som har tidningsställ fyllda med tidningar på toaletten. Urk. Ingen skugga ska dock falla på er som har det. Rent logiskt händer det ju ingenting med tidningarna för att de står där. Det är ju inte som någon eh... kissar eller bajsar på dom. Men ändå. Jag får äckelkänslor och jag vet att det är mej det är fel på.

Min andra invändning är: Hur sjutton hinner folk? Sitter de liksom därinne och myser när allt är klart?

Kommentarer
Postat av: Fifi

Niklas är proffs på det där. Han vill alltid läsa på toan och ta gärna med sig en bok. Eller så tar han med sig en stol och placerar sin dator på den. Han är med andra ord en riktig långsittare. Dock kan han nog glömma det där snart, men en bebis i huset kommer han inte ha tid.

2011-03-23 @ 16:13:39
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Agneta

Jag läser gärna på toa. Enda stället jag får vara ifred på. Ibland ;).

2011-03-23 @ 20:23:23
URL: http://atomflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0