Hoppsan!

Gick upp som vanligt vid åtta, surfade lite, drack kaffe och kände att jag var väldans trött p.g.a uppvaknande vid tre inatt. Bestämde mej för att power-nappa i soffan sisådär en tjugo minuter. Brukar funka fint. Nästa gång jag tittade upp var klockan 12. Sånt där gör mej lite snopen faktiskt. Förstör min planering för dagen. Känner mej lurad och lite förorättad.

Men nu har jag iaf gått långpromenad, gått förbi kiosken och köpt Sofies Mode och fixat lite hemma. Och så har jag frusit eftersom värden verkar tycka att det är helt ok att strypa värmen så fort de första bleka solstrålarna tittar fram. Får nog ta ett snack.


Nähä, nu ska jag fundera lite över var man möjligen kan få tag på en slagborr. Vi bor i ett hus av solid betong och därför behöver man kraftfulla saker om man ska hänga upp hyllor och sånt.

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha..så där blir jag också om jag powernapar.

Det fungerar liksom inte för mig.

2011-03-23 @ 13:18:30
URL: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0