Frukost!

Försöker hålla nere på kolhydratintaget. Funkar fint för mej. Mår bra och känner mej alltid mätt (fast det var ett elände i början). Det enda jag kan sakna är något krispigt. All kolhydratfattig kost är liksom rätt ..mjuk. Den som här föreslår morötter kommer jag personligen att söka upp och sätta en snigel på ögat på! (Just warning)
Så här är min frukost idag: Två ägg med majonäs och kaffe, ja, bara majonäs på äggen alltså, kaffet drack jag. Vitaminer, magnesium (eftersom jag är veggo) och omega 3 petar jag också i mej på morgonen.

Kommentarer
Postat av: maria

Du morot kanske skulle vara nåt thihih... Va bara tvungen hihi

2011-03-31 @ 22:14:25
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0