Försöka

Hela dagen har jag försökt att skriva ett blogg-inlägg. Jag har loggat in och stirrat på skärmen. Här skulle man ju kunna tro att det är något speciellt jag har velat förmedla, som liksom har varit svårt,  men nej, det är bara lite vanlig hederlig bloggtorka. Det är bara det att det blivit som en fix idé för mej att hålla bloggen levande. Inte låta den stå oskriven i månader i sträck.

Jag tror att det har med min vilja men ganska stora oförmåga att fullfölja saker att göra och min vilja att ändra på det. Jag lägger allt för ofta ned. Och nu ska jag inte lägga ned! Även om det handlar om en liten, inte speciellt läst blogg. På något vis blir det som ett sätt för mej att visa att jag faktistkt kan bli klar med något. Ja, och då väljer smarthuvudet att bli klar med en blogg, ungefär en av de saker i världen man aldrig blir klar med. Nej, så är det ju inte, att det är bara bloggen men det är allt en liten del i det hela.

Härmed ska jag bli en organiserad punktlig och duktig person som skriver sina blogginlägg och äter gröt till frukost...typ. Ha, ha.. kommer aldrig att hända! Men lite så där lagom skulle väl vara fint?

Kommentarer
Postat av: fifi

Så länge du inte slutar blogga är jag nöjd :)



Det var hemskt när vi hade tagit bort Gollum, för Zoom gick vecka efter vecka och väntade på att han skulle komma hem . Och hans min när jag kom hem med en tom kattlåda…



kram

2011-03-17 @ 12:50:58
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0