Fina grejer hemma

Jag inreder helst med second-hand prylar eller saker jag plockar hem från morfars hus. Vill att det ska vara personligt och gärna lite kitsch. Men en del fina, nya grejor hittar man på the internött också. Surfade runt lite igår och hittade det här:
Krok från MissJuniversum. Skulle sitta helfint på min ljusturkosa hallvägg!
Kaninlampa, också från MissJuniversum.
Plansch från Favoritsaker.se. Har bara sett de här kakaoögonen i svart-vitt förr.
Finaste kylskåpsmagneterna från Favoritsaker.se

Kommentarer
Postat av: Fifi

En sån kaninlampa har jag velat ha hur länge som helst!

Nu är det banne mig dags att köpa en snart. Får se om det blir en till Kiddos rum eller en till vårt sovrum :)

2011-03-20 @ 13:29:38
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Fifi

Jag har suktat efter både kanin- och bambilampan hur länge som helst, så någon av dem måste det bli!



Klart min onge måste få lite färgglada möbler till sitt rum :) Men jäklar vilken tid det tat med alla pinnar i spjälsängen!



kram

2011-03-20 @ 18:57:02
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0