Fast

Jag har liksom kört fast. I soffan. Hatar när det blir så här. Jag vill gå ut och ta en rask promenad men jag kommer mej liksom inte för. Istället har jag torkat golvet och börjat sortera våra böcker. Ibland förstår jag inte hur jag funkar?

Så tror jag att jag måste vara lite mer social och sätta igång och jobba lite. Det har blivit så att jag liksom cooconat sen jag flyttade hem igen bara för att det är så skönt att vara hemma. Detta resulterar i att jag är som en liten, livlig hund som väntat på husse hela dagen då Daniel kommer hem från jobbet.


Det är dessutom så att jag ska börja jobba på en egen grej (samt helst skriva lite uppsats..hm) men om ni visste hur svårt det är att motivera sej själv utan andra människor runt omkring sej! Men nu så, här kan jag inte ligga resten av livet.

Någon som har tips på själv-pepp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0