ELF Mineral Booster is the shit!

Kolla hur jag svänger mej med cool jargong! Down with the kids vettni!

Nä, jag skulle bara tipsa om ELF:s Mineral Boster som jag tycker är väldigt bra. Det är ett puder/underlag/mattare som funkar. Man vill ju inte bli så där kakig och konstig i ansiktet som man kan bli av puder och det blir man verkligen inte av det här. Jag brukar borsta över ansiktet efter foundation eller använda det utan foundation på sommaren och det blir så himla fint. Det mattar men hyn har ändå lyster kvar och ser levande ut samt att det retuschera lite. Sen sitter det bra också. Finns här till det pyttiga priset av 37:- för en liten burk och 52:- för en stor (räcker i evighet.)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ska nog ta och prova det där.. Mitt i.d. och Guerlain är för jäkla dyrt! Och så där suuuper vet jag väl inte om jag tycker att det är även om jag blir "hot mama".. ;)

2011-03-26 @ 11:39:09
URL: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0