Pinsamt

Det har varit sjukt varmt idag, riktig värme. Härligt men också aningen kvavt och jag ska erkänna en pinsam grej: Jag har inte varit ute på hela dagen! (Okej, balkongdörren har varit öppen och jag har gjort små vändor ut dit.) Istället har jag suttit i soffan iförd bikini eftersom det var det enda plagg jag pallade att ha på mej och så har jag spelat Bejewled. Förtappade människa!

Man får ju lite dåligt samvete på något vis... Det här har ju varit en dag för picknick och bad allra minst. Lite ångest fick jag när jag kikade runt på bloggar och det var bad och grillning och uteserveringshäng och brännboll och pingis, eller nä, inte pingis.... Men iallafall, i all oändlighet. Och själv har jag alltså parat i hop fallande diamanter efter färg, visserligen i bikini, men det räknas nog inte som strandhäng för det.


Jag tänker skylla på åskan som hängt i luften hela dagen utan att liksom riktigt få komma till. Jag blir så himla väderpåverkad och tappar allt kraft av sånt väder.


Äh, vi tar igen imorgon helt enkelt.. Fast jag tror vi skiter i grillningen.. Grillen hade ingen botten längre märkte jag och det kan ju medföra viss risk för eldsvåda.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Äh, man måste inte alltid "passa på att vara ute" så fort solen skiner. Det är lite negativt det där tycker jag allt, att man alltid måste passa på eftersom "det kanske aldrig någonsin blir fint väder igen"

2011-06-13 @ 18:30:52
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: maria

Haha vilken skön bild det hade kunnat blitt om du hade tagit kort på det hela.. strålande sol och du sitter inne i bikini och flyttar diamanter..=)



Du är bara för rolig .. like a lot



kjamis

2011-06-15 @ 20:27:10
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: maria

Sv: tack så hemskt mycket =) Aaa känns underbart så efterlängtat, har vart massa strul på vägen men nu gick det vägen..

Längtar som en tok tills man får träffa den lilla och se vad det är för en person ler..

Tack igen =)

kram

2011-06-16 @ 13:34:23
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0