Midsommar och tandläkarskräck

Är precis hemkommen från Dalarna och en fin (men regnig) midsommarhelg. Har umgåtts med familjen och också hunnit med en del fest. Finfint. Allt utan att ha tagit en enda bild dock. Jag är så tråkig.
Idag ska jag till tandläkaren och kan inte riktigt fokusera på något annat. Någon slags tandläkarskräck har infunnit sej. Min tandläkare är jättebra men skräcken tror jag beror på att han är så himla glad i bedövning. Jag hatar, hatar, hatar att ta sprutor i munnen. Har rotfyllt tänder förut utan minsta bedövning. Hellre smärtan än de där sticken och den förlamade, äckliga känslan efteråt. Försöker förklara att det inte behövs bedövning eller iallafall inte så mycket men allt han gör då är att glatt förkunna att "Men då gör det ju ont!" samtidigt som han snabbt som en vessla kör in en spruta i munnen  på mej. Hua. Så nu sitter jag här och har lite ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0