Like them young

Hört på PRO:s loppis idag!
Två damer, ca 70- 80 år pratar om allsång på Skansen:


Dam 1: Såg du på allsången?
Dam 2: Oo ja!
Dam 1: Men jag gillar inte den där nya.. Måns heter han va?
Dam 2: Men...han som är så jädra snygg och mysig!
Dam 1: Näe.. jag vet inte jag...
Dam 2: Och så var det ju han den där andra som jag gillar så mycket som är så himla snygg! Vad heter han..?
Dam 1: Tommy Körberg?!
Dam 2: Näääej! Danny!! Så snygg är han!


Och jag som trodde att smaken ändrade sej med åldern. Att man någonstans vid 60 skulle börja gilla gråa tinningar, rund mage och rynkiga kinder men det ser mörkt ut på den fronten. Får väl skaffa mej en toyboy på ålderns höst!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha!

Björn sa när Danny kom på att "han är ju inte snygg" medans jag satt här och flämtade lite..haha.. ;)

Min disk pratar också med mig.

Men jag diskade faktiskt upp den men diskhon är fylld med nytt istället..

Men jag blev faktiskt på bättre humör efter att jag diskat..när jag har mens blir jag också hemskt empatisk av mig och MÅSTE t ex diska..för annars är det ju syns om den som måste vara där helt smutsig. Annars kan den stå i dagar.. ;)

Jo..jag grät jag med. Eller tårar i ögonen hade jag för jag sjöng samtidigt för Junie och alla som lyssnade..hehe..om det var min sångröst som tårades eller att Måns sjöng den så vackert och att den är så sorglig det vet jag ej..

Men jag har grinat lite idag också..kommer inte ihåg varför..tror det var till Dirty Dancing 2..helt osant. Men sant.

Grattis i efterskott för övrigt! :)

2011-06-30 @ 17:33:08
URL: http://kakaombord.blogspot.com
Postat av: Fifi

Klart man ska bli en cougar så småningom! Haha!



Precis, småbarn bryr sig inte om killigt/tjejigt, så varför tvinga in dem i stereotypier i förtid? Så onödigt att begränsa dem!

2011-07-01 @ 09:57:45
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0