Ett år till!

Idag blev jag ett år äldre (även om jag firades med presenter i fredags). Ikväll vid halv sju så är det exakt 32 år sedan jag mötte den här världen. 32, 32, 32... Jag tycker att det låter skitvuxet. Nu borde jag verkligen vara stor. Nu borde jag vilja göra vuxna grejer typ eh... storhandla, pensionsspara och sånt. Jag borde verkligen inte vilja ha en blöt kväll på krogen med vänner och jag borde verkligen, verkligen inte  vilja åka på festival! Herregud.. Men det vill jag! Och det är helt okej med mej. Hej 32! Jag kommer att gilla dej. Det känner jag på mej.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Grattis och hurra hurra!



Och man borde faktiskt ingenting, utan man får vara och göra hur och vad man vill när man är 32!



Jag har aldrig varit med om en liknande fadäs, men surkrämchipsen gick ju ner de med :)



kram

2011-06-05 @ 21:02:35
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0