Old age

Alltså, det är inte som förr va, när man kunde vara ute till tidigt i ottan och ändå vara rätt så lärkpigg dagen efter. Jag har just nu intagit ryggläge i soffan och ligger här och åmar mej för mej själv och katterna över min onda rygg. Och. Det. Var i förrgår jag var ute på dåligheter. Jisses!

Fast jag kan ju försvara mej med att det inte alltid blir så här. Det beror ju på dagsformen och just nu har jag till på köpet "mitt lilla besök". Ni vet, den där jobbiga, onda, fullständigt tråkiga vännen som våldgästar en gång i månaden fast man inte ens skickat inbjudan. O.S.A:r gör den dock. Men inte trevligt på telefon eller mail. Den bara dyker upp typ 10 dagar innan och gör en på dåligt humör och deklarerar:" Snart kommer Jaaaag på besök!" Jäkla typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0