Iväg igen!

Jag kapitulerar! Jag åker tillbaka till Dalarna igen. Var inte så kul att vara hemma när Daniel har extremt mycket på jobbet och därför tittar hem framåt kvällskvisten och vännerna fortfarande inte fått semester. Då åker jag faktiskt hellre hem till mammsen och får sällskap, känner gräset under fötterna och njuter av det vackra landskapet.
Dessutom så blir det så himla mycket mysigare att komma hem igen och pussa på Daniel. Älskar det där med att bli mött vid tåget. Känns så härligt och nykärt!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ikväll raring är det Måns på tv igen :D

Fast jag tycker ju å andra sidan att han är en liten gubbe nu..så jag skall vila ögonen på Håkan Hellström istället! :) Hoppas du har det fint uppe i Dalarna.

2011-07-05 @ 12:47:47
URL: http://kakaombord.blogspot.com
Postat av: Fifi

Det gör du rätt i!



Okejrå, det är faktiskt värre att ha bild på bara barnet :)



Och tack för grattiset!



Njut nu av Dalarna och ledigheten!



kram

2011-07-06 @ 21:37:15
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0