Igår

Igår var min finaste Agneta hemma hos mej och vi hade det så himla mysigt och kul som bara vi kan ha. Jag är så himla tacksam över att ha henne i mitt liv. Min fina, kloka, smarta, söta vän. Egentligen är vi rätt olika fast ändå inte. Agneta är supersmart, framgångsrik chef och jag är mer en virrig konstnärssjäl. Men vi klickar så himla bra.
En liten missräkning i protokollet blev det dock. Nu ska jag berätta något viktigt för er! Lyssna noga! Ekvationen: En skål yoghurt till frukost samt en knapp näve tortillachips på hela dagen + tjejmyskväll med massor av vin = gravt illamående.
Jag är så dum. Ibland glömmer jag bara att äta. Oftast är jag superhungrig på bestämda tider men ibland när jag har annat att göra glömmer jag bara bort. Nästa gång ska jag kolhydratladda minsann! Och förlåt fina A för att jag blev lite trött mot slutet av kvällen..hm..
Finaste vännen!
Gott på min balkong: Hommus, tomatsalsa, tortilachips, morotsstavar, rosé och ...snus..

Kommentarer
Postat av: Fifi

Fint som snus! Förutom bristen på mat då, man lär sig nog aldrig vissa saker…



Tänk dig en sån där förstoringsspegel, om jag hade en sådan skulle jag inte göra annat än att klämma pormaskar

2011-07-30 @ 18:58:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Agneta

Finaste! Det var en riktigt mysig kväll ändå! Love u. Puss

2011-07-31 @ 00:23:28
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Haha, okej, det kanske är bra att du har så att säja, begränsad tillgång då? Så att du inte går helt bananas :D



Agneta: Vad bra att du tycker det :) Love u 2! Puss

2011-07-31 @ 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0