Jag vill att vi tar en paus....

....Det är inte du, det är jag. Jag älskar dej men jag känner att jag måste utforska mej själv lite. Och så har jag träffat en annan. En ny nästan helt oskriven blogg som jag måste lära känna ordentligt så här i början.
Nej, skämt å sido. Det blir nog en liten paus här. Det är jobbigt att ha två bloggar. Det är jobbigt att veta vad man ska skriva var. Men jag överger inte den här bloggen helt. Den här bloggen kan jag vara mej själv i. Hur man ska bete sej i en företagsblogg har jag inte riktigt kunna räkna ut ännu. Men det blir nog där lite som här. Lite om allt. Men fokus på den ett tag alltså. Ni hittar mej här!



Kommentarer
Postat av: Fifi

huvudsaken är att du inte överger bloggandet helt, så länge jag får min Charlotta-dos så är jag nöjd.



kram

2011-08-13 @ 21:14:50
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: One Piece blogg

håller med kommentaren ovan, huvudsaken är att du inte överger bloggandet totalt för det är väldigt roligt att läsa det du skriver, så fortsätt blogga länge till så blir vi alla glada, men det viktigaste är att du har det roligt för det är trots allt du som ska blogga och inte oss

2011-12-17 @ 01:45:02
URL: http://www.yowego.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0