Bloggeliblogg. Blogg!

Har inte bloggat på ett par dagar. Har kännt mej lite låg, inte riktigt frisk och kry och inte orkat skriva ett till tråkigt inlägg om hur jag mår. Alltså, det är verkligen ingen fara, bara hormoner som åker berg och dalbana.
Vad sjutton gör man åt vidrig PMS? Inte så att jag har problem med svåra smärtor och sånt. Det är mer humöret och att det håller i sej så länge. En vecka innan drabbas jag av vemod, ångestkänslor och trötthet. Hela kroppen känns jättetung. Allt känns väldigt jobbigt att ta sej för. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken? Jag äter mina vitaminer och mitt järn. Jag rör på mej och äter bra mat. Men ändå, den där känslan som tränger sej på. En månad består av ca 4 veckor varav en  blir rätt värdelös. Känns jobbigt och ett otroligt slöseri med tid om det ska fortsätta så tills jag når klimakteriet (och då ska ju det vara ett litet helvete i sej också). Puh..

Kommentarer
Postat av: maria

Ja den som säger att det är lätt att vara kvinna borde det va skottpengar på ;)

I know what you mean girl hehe

2011-04-16 @ 01:00:16
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: Fifi

Hon har förtrollat mig helt den lilla ungen, kan inte sluta titta på och nosapå henne! Hon sover mycket, men när hon väl är vaken är hon liksom med. Åtminstone känns det så :)



Jag har värsta hormontillströmningen nu, gråter för ingenting, typ att Niklas lagade god mat till mig, att Elly är söt osv. Helt knäppt!



kram

2011-04-16 @ 20:12:25
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0