Dagens (kvällens) i-landsproblem

Jag älskar skor som de här på bilden nedan. Skor med skyhöga klackar som jag blir 1,85 i. Älskar!! Men... det är festskor. Skor man har när man går ut. Inte till vardags.
När jag går ut brukar jag dricka ett (eller fem kanske...hrm) glas vin. Då vågar jag inte ha såna skor på mej. Klackar är helt okej, det har jag nästan alltid. Men skor med platå och 10 cm klack. Jag törs inte! Jag tänker på fallhöjden, jag tänker på stukningar. Jag tänker på när jag störtar i golvet från skyarna. Nu brukar jag inte bli stupfull men lite ostadig blir man ju lätt. Vad ska jag göra? Ska jag ha dem och titta på kanske?

Usch, jag börjar verkligen bli gammal. Hallå fotriktiga sandaler!

P.S: Om nån vågar, kommer skorna från Nelly...


Kommentarer
Postat av: maria

HeHe men kom igen charlotta... våga lev lite... thihihi...



HeHe ska jag säga som lyckades stucka bägge mina fötter samma år... (dock i gympadojor).. och är fortfarande inte helt okej.. Haha..

Ja skor är farliga oavsett klack ;)

2009-09-29 @ 00:56:57
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: Charlotta

Maria: Okej! Ska ta ditt råd. Ska börja leva "on the edge" med styltor på fötterna ;-)



Oh, i jympadojor? Det var riktigt bra jobbat..haha

2009-09-29 @ 13:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0