Tipsigt!

Köpte Klippoteket styling dust med torrschampooeffekt på ICA Maxi för 39:-. Är beroende av torrschampoo sen jag fick mitt korta hår. Dels för att jag inte orkar tvätta varje dag och dels för att jag gillar när det är volymigt och "busigt". Hade inga större förhoppningar på produkten men var desperat och hittade inget annat men det visade sej funka riktigt bra! Bättre än andra märken för över hundralappen som jag haft tidigare (Lee Stafford, Disp och Björn Axén). Tyckte att håret höll formen längre, kändes rent och inte fick den vanliga sockervaddskänslan som det lätt får av både torrschampo och volympuder. Doften är god, äppelaktigt men kanske en aning stark. Men kort sagt: Himla prisvärt!

Kommentarer
Postat av: fifi

Bra tips där! Jag använder nu torrschampo från Proffs, det är väldigt bra. Innan har jag använt många dyra märken, men jag tycker att flera av dem tar slut så fort.



Tack snälla du! Jag tycker att jag har blivit så himla svullen i ansiktet på sistone och det gillar jag inte, hoppas det bara är vatten som försvinner sen…



Haha, jag har ju bloggat ganska mycket på sistone, ofta flera inlägg per dag, så om det skulle bli helt tyst från mig börjar väl folk tro att jag föder. Det skulle nsätan vara lite kul att luras, inte skriva på ett par dagar, hehe!



kram

2011-03-12 @ 18:51:13
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0