sjuk också

Självömkan vet inga gränser just nu. Och så tänker jag på Japan och skäms. Usch. Men lite synd om mej själv tycker jag ändå. Har blivit förkyld också. Frös som sjutton inatt varpå jag väckte Daniel och uppmanade honom att hålla om mej. Mm... sa han och somnade om utan att röra en fena. Hmf.. Sen låg jag fastklamrad vid honom hela natten som en skeppsbruten vid en planka. Nu har jag bäddat ned mej i soffan med datorn och en katt på magen och planerar att inte flytta mej många millimeter idag.
Försöker pigga upp mej med min favoritbild på mina favoritkillar i världen!

Kommentarer
Postat av: fifi

Äh, var och en har sitt elände, man får tycka synd om sig själv trots all skit i världen!



Krya på dig!



kram

2011-03-13 @ 13:46:18
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0