Tvätten

Idag tvättar jag, kollar nya bloggar traskar runt i mina nya pyjamasbyxor size xxxl. (Ja, jag köpte dem medvetet så stora).
Det här med tvätten alltså! När vi fick egen tvättmaskin skulle vi ju tvätta jämt! Så blev inte riktigt fallet. Tvätthögarna känns större än någonsin. Grejen är den att tvättmaskinsskrället kräver uppmärksamhet. Under centrifugering ger den sej ut på egna upptäcktsfärder i badrummet. Man måste då gå in och hålla i den vänligt men bestämt. Detta gör att man är rätt uppbunden när man tvättar. Men ja, vi fick den ju gratis så jag ska inte klaga.
Pausfågel (katt): Agnes. Agnes är vår jättefina hankatt som gillar män med mörk röst och gärna slickar folk i ansiktet. Jepp!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Vi har tvättmaskin i lägenheten, men använder den nästan aldrig, det blir bara bökigt när man måste hitta platser att hänga upp all blöt tvätt på.



Men då tycker jag absolut att du ska köpa stödstrumpor! De ska hjälpa mot dålig blodcirkulation, samt svullna ben och förebygger åderbråck. Jag borde fan bli talesman för stödstrumpor.. nä, men allvarligt talat så är de väldigt sköna att ha på sig, så testa!

2011-01-11 @ 16:04:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: maria

Ja vi har oxå tvätt maskin och jag tänkte som dig att shit nu kommer man ju aldrig behöva ha en överfull tvättkorg asg... näää eller hur, den är full + två ikea kassar asg



Man blev som sagt ännu sämre på att tvätte nu jööö Haha...

Men jag får väl hitta på en bortförklaring jag med ler.. öhhh öhhh svårt att hitta plats att torka allt på (HeHe det skyller jag på )



Sååå fin kisse må jag säga ;)

2011-01-11 @ 20:03:30
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0