Ett nytt år!

Firade en supermysig nyårsafton hos min fina vän Johanna och hennes Robert i deras nyinköpta hus. Mycket folk och trevlig stämning och så fick jag äntligen träffa underbara Emma igen som varit i Thailand som utbytesstudent. Har saknat!!
På tolvslaget slog vi till och förlovade oss jag och Daniel. Förlovning har egentligen aldrig varit någon jättegrej för mej. Jag har mest tyckt att det är sånt folk gör när de är tillsammans och att det är så himla lätt att bryta upp. Men nu kändes det som det verkligen betydde något. 9 år har vi varit tillsammans jag och Daniel och då kändes det som en jättefin sak att göra. Så under fallande snö med fyrverkerier runt omkring bytte vi fnissande ringar i smyg.

Kommentarer
Postat av: Marit

Ett riktigt stort GRATTIS till er båda!

kramar

2011-01-02 @ 17:16:05
URL: http://honungochcitron.blogspot.com
Postat av: Fifi

Stort grattis till förlovningen!

Förlovning har aldrig varit nån stor grej för mig heller, men när det väl hände var det kul. Det blir 4 år sen i juni, så det där med bröllop är ingen brådska...

2011-01-03 @ 11:51:03
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: maria

Hej skrev nyss grattis på face.. =)

Gu va roligt.. va ju på tiden ler.. Blir det bröllop om ett år nu eller kör ni inte tradition?..



Hehe jag och min daniel förlovad oss oxå på nyårsafton fast 2008 då.. =)

Hehe sådär har vi en sak gemensamt.. trolovade på nyår bägge två hihhi..



Du får slänga upp en bild på ringarna så man får se.. ler

Och gärna tattuering med eftersom du tydligen hade gjort det med =)



Grattis igen..

kramisar

2011-01-05 @ 21:38:16
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0