Saker jag älskar i min lägenhet

Tänkte på hur mycket jag gillar den här lägenheten vi bor i, husdrömmar till trots. Den är byggd någon gång i slutet på 60-tal början på 70-tal och har en hel del detaljer som jag gillar mycket. Tänkte visa er några. En i taget.

Först ut är hatthyllan! Många tänker nog gammal, ful, standardhatthylla men jag tycker att den är superfin med gröna rör och vitt nät. Skulle aldrig byta ut den mot en ny.
På den trängs burkar med sjalar, förvaringslådor som är skokartonger klädda i gammalt gardintyg, lite skor som är fina och en del annat.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det går ju att göra en ful hylla snygg också, gillar dock det lite gamla o som inte alla har kvar utan tar bort. Snyggt med fina saker som pryder sin plats verkligen.



Hoppas din helg blir toppenbra!

2011-02-11 @ 11:10:06
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: fifi

Ja! Det ska bli kul att se mer av hur du bor! Jag tänker så mycket på inredning och så i och med flytten, så det är kul att få lite idéer!

2011-02-12 @ 16:21:15
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0