In i garderoben

Jag har börjat dagen på ett ytters soft sätt. Datorn i knät och lite kaffe som jag intagit i soffan under täcket. Idag är tanken att jag ska fixa med vårt sovrum/garderob. Jag vet, jag har sagt det förut men idag ska det verkligen ske för jag håller på att tappa förståndet. Kan inte riktigt klä mej. Har blivit så att jag tar vad jag hittar. Så kan vi ju inte ha det! Vi har egentligen en hel del garderober i den här lägenheten men saker vill inte riktigt få plats ändå. Nu har jag införskaffat två klädställningar och stänger att hänga kläder på. Vi får se hur det blir!
Någon annans garderob.

Kommentarer
Postat av: Fifi

jag undrar hur jag ska klara mig utan klädkammare i den nya lägenheten, men det finns förstås flera garderober och Niklas har som tur är inte så mycket kläder. Min klädkammare såg för jävlig ut nu innan flytten, det gick knappt att komma in där...

2011-02-23 @ 11:17:09
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0