Dagen idag!

Har jag mest ägnat åt att slösurfa, städa och bygga en garderob. Jo, faktiskt! Fast garderobsbygget innebar att jag satte en gardinstång på och hängde en spetsgardin för en gammal Billyhylla ska väl tilläggas. Det har med andra ord sågats och slipats rätt lite. Gardinstången var dock för lång och måste kapas.

Sen måste jag säja att jag redan nu älskar mina klädstänger. Man ser så mycket tydligare vad man har! (Ska inhandla enhetliga galgar när jag hinner)


Så här ser min (vår) klädhörna i sovrummet ut nu. Lite stökig men fin:

Kommentarer
Postat av: fifi

Det ser jättefint ut!

Lättöverskådligt och spetsgardinen gör sig bra där!



Idag ska ajg börja packa upp alla mina kläder och försöka knö in dem i garderober…



kram

2011-02-27 @ 07:56:00
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0