Skitval

Jag känner att jag måste säja något om valet. Så djupt jävla tragiskt att de inskränkta, läskiga SD tar sej in i riksdagen.  Hur, hur, hur??? kan man välja att rösta på SD? Jag tror att människor inte riktigt förstår vad det är för farliga krafter de ger sej i kast med.
Äh, jag är för upprörd över att få ur mej några klara argument. Blir bara så djup ledsen och bedrövad över att människor är rädda för det dom inte känner till.  Jag är så himla glad över att vi tar emot invandrare i vårt land, som berikar vår kultur. Skulle absolut inte vilja vara utan dem.
Så länge tänker jag köpa en vi-gillar-olika-knapp eftersom jag tycker att det känns viktigt att visa min ståndpunkt.
JAG GILLAR OLIKA!!

Kommentarer
Postat av: maria

Ja jag tycker oxå att det blev ett skit val... jag kan inte förstå hur folk kan välja att rösta blått.. en statsminster som kränker de svaga och sjuka.. de är helt omänskligt för mig!!



Sen om SD.. jag röstade ej på dem, men jag ogillar inte folk som gjorde det..

Jag har inte funnit nåt på deras sida som är rasistiskt.. och heller inget i hans prat(såg på tv idag)..

Jag stödjer dem till en viss del, tex när de vill se till att vi inte stödjer djurplågeri tex.. och att de vill se till att hjälpa kvinnor mer, se till att misshandlar och våldtäcksmän åker dit..

och så klart även att de ska se till att förtrycket mot folk med annan kultur minskar! m.m



Jag är verkligen ingen rasist.. är ju själv inte helt svensk..!!

Utan jag tycker bara att sverige behöver få upp ögonen och hjälpa dem som är behov av hjälp på riktigt och inte bara hjälpa för att det ska se bra ut i statistiken... Finns många som fart illa pågrund av att det blitt så slappt och det är det ju inte meningen att det ska gå till.. =/



Men som sagt skit val blev det.. hoppas verkligen att det rödgröna blocket tar sitt ansvar och bättrar på så att de inte förlorar nå mer!!

Eller vad säger du?..

2010-09-21 @ 01:46:16
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: Fifi

Ja, fy fan, jävla val och nu ska man dras med skiten i 4 år...

2010-09-21 @ 14:38:23
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Märta

Skrämmande! Obehagligt och obegriplig! sucka

Kram på dig Fina Kusin! :)

2010-09-22 @ 10:23:27
URL: http://honungochcitron.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0