pimpade mej...

...lite idag. Ja, det gjorde jag!
Blekte håret och förlängde naglarna.  Naglarna blev jättebra, håret...sådär.
Står i valet och kvalet. Lägga i en mer askblond färg i håret eller köra ännu en blekning för nu är jag oroväckande kycklinglik. Kan vara farligt dock (det där med blekningen). Kan ju sluta ala Sinead O'connor...
Jaaa!, jag vet att man inte ska laborera med sånt här själv. Jag vet! Men. Jag har så himla svårt att vänta med saker och är så himla tjurskalligt: Kan själv!
Enligt mej själv är jag en massa yrkesgrupper i en och samma person (med varierande resultat ska jag väl säja). Men det är inte klokt, när man tänker på det, hur jag kan inhysa en målare, en snickare, en frisör, en städfirma, en sömmerska och nu också nagelteknolog. Allt i en och samma kropp! Fantastiskt! Visst?! ..eh

(Jag lovar bildbevis på mina färdigheter snart)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha ha - det DÄR känner man ju igen!

Ser fram emot bildbevis på nagelkunskaperna :)

2010-02-25 @ 22:36:32
URL: http://anotetomyself.blogg.se/
Postat av: Fifi

Haha, jag gillar att göra saker själv, varför gå till någon annan när man kan själv liksom?



Har du testat silverschampo? Jag körde mycket med det när jag ville bli blond igen efter att ha haft svart hår.

2010-02-28 @ 10:06:29
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0