Tant-Charlotta

Det måste ha hänt något när jag passerade 30-strecket! Tantgenerna etablerade sej med rekordfart och det känns plötsligt inte långt till Hemmet Journal och korsord.

Hör här vilka tantsysslor jag utfört idag och det med rätt mycket glädje och stort intresse.. (Ja, inte tvätten då)

Men i alla fall har jag:

  • Tvättat
  • Manglat
  • Färdigställt skålar i papier mache
  • groddat (groddat!!!)
  • sått små frön som sedan ska bli fina små plantor som jag ska sätta i mina fina små balkonglådor. (På den balkong där jag sedan förmodligen kommer att sitta med mitt korsord och min Hemmets...)
  • Börjat snegla på trevliga schabloner på nätet och tänkt att jag borde "piffa upp" lite.
  • Surfat runt på fröshoppar och jämfört olika växter..

Öh.. näe.. om man kanske skulle ta sej en bamsefylla eller nåt. Återta ungdomen...

Kommentarer
Postat av: Maria

HaHa... dax och börja spana efter rullator oxå eller?.. hehehe..

Nää men jag känner likadant ibland .. sjukt va man ändrar sig från år till år... haha..man har ju inte alls samma intressen och samma smaker på saker och ting som när man va under 25 haha... sjukt men sant!!

TANTER är vi allihopa hehe

kjam

2010-04-08 @ 23:47:39
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0