Old photos

När jag var hemma hos morfar passade jag på att fota av en massa gamla kort ur albumen där. Ska skaffa bättre kopior sen. Just nu är kvalitén lite sådär eftersom de är just avfotade (och med min mobilkamera dessutom). Men, de är fina. Så fina. Min familj. Mina fina.
Det är så viktigt med historia för mej just nu. Var jag kommer ifrån, min uppväxt. De jag älskat  och älskar. Allt blev så tydligt när pappa dog.

Jag och vackra, vackra mormor. (Och ja, jag var ett tjockt barn.. okej!)

Mamma och jag. Vi ska tydligen vara väldigt lika och på det här kortet är hon bara ett par år äldre än vad jag är idag. Men det är så svårt att se sånt själv, fast lite syns det allt. Vi har likadana kinder.

Mina föräldrar och jag, någon jul hos mormor och morfar. Åh, pappa, jag skulle ge vad som helst för att få sitta trygg under din arm bara en endaste gång till.

Haha, pappa, mitt i en tugga. Han var så snygg så snygg min pappa. Nu kanske inte det här är det mest smickrande kortet men man ser iallafall lite av de helt otroligt bruna ögonen. Så mörkbruna var de att de nästan såg svarta ut.

Ögon som fina lillebror ärvde rakt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0