Nåt stämmer inte riktigt..

..med min kropp just nu. Jag har en nerv som är klämd i axeln (väskbärar-axeln) vilken gör att hela armen domnar av titt som tätt. Jag har nog troligtvis järnbrist vilket gör att jag blir svimfärdig mellan varven. Dessutom är jag trött och hängig å det grövsta. Jag vet att det inte är farligt men jag blir så himla rädd! Detta gör i sin tur att jag får ett sånt enormt adrenalin-påslag varje gång jag känner mej lite svimfärdig att det känns ännu obehagligare.

Men.. nu sitter jag här och äter en redig brunch-macka med ägg, veg "skink"-röra, sallad och rödlök. Sen ska jag bege mej ner till apoteket för att köpa lite kost-tillskott. Fy.. man får inte slarva med sånt när man är vegetarian. I såna fall ska man planera sin kost minitiöst vilket jag inte direkt gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0