Inspiration

Mina favoritsidor när det gäller klädinspiration är helt klart lookbook.nu och chictopia.com. Jättebra att kika in på om den egna garderoben känns tråkig. Jag får alltid inspiration att använda mina kläder på nya sätt!
Det blir mycket: Men åh.. nästan en sån kavaj har ju jag, det var ju jättefint till kjol.. o.s.v.. Ja, ni fattar! Ta en titt på de här snygga brudarna som jag gillade extra mycket och få lite inspiration. (Alla bilder kommer från lookbook respektive chictopia.

Väldigt fint med rött som accent. Själv tänkte jag direkt på en röd vippig kjol jag har i nästan exakt samma färg.

 

Fint med kavaj!

 

Det är supersnygg med tajt och pösigt tillsammans (tycker jag)

 

Underbara leggings.

 

"Fyndade" nästan exakt en sån här skjortklänning på morfars vind. Måste användas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0