Hallå!

Inget speciellt idag heller, men bättre mår jag. Skönt! Nu ska jag sätta lite fart här samt kolla över sökningarna till kurserna på vårterminen. Jösses! Det går alltid så fort och sen sitter jag och svettas med ansökningarna sista dan. Studeras sida brukar vara helt överbelastad också. Det slutar alltid med att de får lägga på en extra dag.

Ptja... annars? Det finns massor med saker jag måste ta tag i. Har en förmåga att tänka att jag ska göra allt samtidigt bara vilket resulterar i att jag faller ihop i en liten utmattad hög innan jag ens har börjat.

Men..ja.. idag ska jag:

*ansökningarna
*fixa med soffan
*städa
*greja med ett litet projekt som vi får se vad det resulterar i.
*Sen tänkte jag försöka styra upp hela den här "outfit-grejen". Jag tycker ju själv att det är så hemskt kul att titta och inspireras av andras stilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0