Gårdagens

Så här blev det igår klädmässigt. Inget märkvärdigt men rätt sött ändå tycker jag.
Kvällen var fin. Först häng med fina, fina S sen förfest och möta upp andra gull-tjejerna och så utgång med massa dans på det.
I morse kom Daniel och hämtade mej och S i stan och sen åkte vi hem till oss och åt bakisfrukost. Har annars haft en lugn och mysig dag med lite soffhäng, lite hopptävlingar (!) och lite promenix.
Tänker fortsätta myset nu genom att bekvämt luta mej emot den vackra mannen som ligger i soffan och råkar vara min. Yey!

Randig tröja från Gina Tricot, egentillverkad kjol, högklackade stövletter från Skopunkten

Jag gillar mitt bältesspänne!

 


Kommentarer
Postat av: Sassy

tack snälla! Jag tror faktiskt att du har sagt det, eller nåt liknande, för länge sedan, men för min del får du säga det hur ofta du vill, för det gör mig så glad! Och vad bra att du kommenterade på min blogg, för nu hittade jag ju tillbaka till din, det var så länge sedan jag var här!

2009-10-18 @ 20:52:24
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Sassy: Åh, vad bra! Men det kan inte säjas nog många gånger :-) Vad roligt att du har hittat tillbaka till mej förresten:-)

2009-10-18 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0