There's hope for anyone!

Rubriken har inget med min dag att göra men det är däremot en himla bra låt med Billie the vision and the dancers.
Så ere!

Själv sitter jag här med en katt på skärmen och en väldigt söt pojke på golvet. Ska alldeles strax gå och pussa lite på honom! Ska bara skriva klart först.

Nu vill jag verkligen ha vår! Det hade varit härligt. Jag vill sitta på en uteserveringar och sippa vin. Ja, jag vet, så himla många soliga kvällar brukar inte svenska sommaren och våren bjuda på men låt mej ha mina illusioner. Jag vill gå ut och gå i solskenet och få fräknar.

Eh, ja.. egentligen har jag inte så väldigt mycket att skriva om idag. Det är mer att jag tänkt mej att jag ska ge den här stackars bloggen ett inlägg om dagen iallfall. Men idag har annars varit tämligen innehållslös fast fina S ringde med en smart idé som jag klurat en hel del på. Spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0