Söndagar- jag tycker inte om Söndagar

Det är väl meningen att man ska gilla Söndagar. En dag att ladda upp på. Men jag gillar inte Söndagar. Hela mitt liv har jag tyckt att det finns något lojt och ledset över Söndagar. Inget händer. Jag tycker om när det händer saker. Bra saker alltså.

Men annars så, annars är det rätt bra. Jag sitter placerad framför datorn och har svårt att slita mej från Spotify. Älskar att få upp just det jag vill höra just NU på sekunden. Det är bara det att det finns så mycket musik och så lite tid.

Idag har jag mest gjort nödvändiga saker. Städat och bakat (!).I huvudet är det mest kläder, skor och sånt. Inte bokstavligen då (det vore ju hur konstigt som helst), men i tanken. Känner att jag behöver, BEHÖVER massor med nytt ;-)

I veckan kommer förhoppningsvis min bror och så tror jag att det blir lite spelning. Det blir nog bra tror jag!

Här är jag i fredags (bara för att fylla ut va):

Ser rätt nöjd ut där med mitt vin på S golv!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh du är så fin vännen! Och jag är så glad att du bloggat lite igen, gör ju att jag kan hålla koll på dig :). PUSS!

2009-03-02 @ 10:36:25
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Agneta: Tack sötaste! Jo, jag blev faktiskt lite sugen på blogg igen. Puss, puss!

2009-03-02 @ 12:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0