Känslor

Just nu bor det så många känslor i mej. Men det är rätt okej!  Jag är ledsen, glad, varm, kall, trött, pigg, kreativ, slö. Allt på samma gång! Kommer inte på något bättre sätt att beskriva det. Jag kanaliserar allt i musik. Det är därför det blir så himla mycket musik på bloggen just nu men det är väl inte så illa?

Imorgon drar jag hem till Dalarna och mamma och lillebror (som tillfälligt bor hos henne). Blir där i veckan för att sedan släpa tillbaka brorsan hit för äventyr i helgen!

Hm.. ja, det var det för idag. Jag tänker mycket men jag mår bra ändå (som om det nödvändigtvis är så motsägelsefullt). Känns som om jag kommer till en del viktiga insikter (oviktiga också.)
Allt ordnar sej! Jag har så mycket som är bra. Finaste älsklingen i hela världen (och det är inte en överdrift), världens bästa mamma och bror + fina M, Underbaraste pappan i himlen och sist men inte minst en hög med finfina kompisar.
Det är nog allt jag behöver.

(...och några hundra par skor)

Dom här kanske?

Kommentarer
Postat av: Agneta

De var jättefina! Men såg väl inte så sköna ut... :D. Puss

2009-03-09 @ 09:53:16
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Agneta: Nu skaru inte va neggo :-P Är helt säker på att de känns som hederliga birkenstock på fötterna. Helt säker! :-D Puss, puss

2009-03-09 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0