Fredag (oh, denna rubriksuppfinnedom)

Mm.. fredag är det idag. Jag är inte på topp. Min tand gör ont och kinden är svullen. Jag är med andra ord inte det hetaste ni skådat idag. Skulle egentligen träffa fina S, dricka lite vin, fila på en idé och se på let's dancefinalen men p.g.a bad looks vill jag inte ge mej iväg in till stan med bussen. Förstå: Det är syyyyyyyynd om mej..syyyyyyynd!!!!!

Nejdå, så farligt är det inte men jag skulle tror att helgen blir lugn med en hel del jobb. (Hemmajobb, för jag tänker fortfarande inte visa mej ute). Har nästa helg att se fram emot i vilket fall, då det vankas både tjejkväll och 25-årsfest.

Fick med mej lite fina retrotyger från morfar förra helgen som jag tänkte visa. Det blåvita ska bli en kjol och resten soffkuddar tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0