Jamen.. om man skulle ta och blogga lite

Hej vänner!
Jag kommer aldrig att bli en superbloggare, en varjedagbloggare. Jag har försökt men det funkar ju inte. Jag är en "bloggperiodare". Däremot kommer jag aldrig att sluta blogga. Det är ju bra. Tycker jag.

Jamen... Hur har livet varit sen sist? Jag sörjer pappa i attacker men tror inte riktigt att jag fattat att han är borta än. Han står som "Pappa Mobil" i min telefonbok och jag ringer honom ibland. Klarar inte att ta bort det. Kommer nog  aldrig att göra det. Och det gör inget.
 Annars? Helgen har varit magsjuk. Bluäsh!! Skulle egentligen ha svirat med sötaste S men vi får ta det nästa helg istället.

D är finast i världen. Appropå ingenting...eller appråpå magsjukan. Han har varsamt klappat mej på ryggen när jag spytt, köpt bananer (ett måste när man är sjukt), samt bytt...eh.. alltså...pjaha ... bytt spyhinken efter varje gång jag mått "lite dåligt".

Min pojkvän är bäst i världen. Han är en pärla. Fattar inte hur någon kan vara som honom. Så är det. Fattar inte hur någon kan leva utan någon som honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0