Söndagsångest light på lördagen

Utekväll igår födde Söndagsångest idag fast det är lördag. Inte för att jag har gjort bort mej eller så, det bara blir så ändå för mej (eller kanske för alla som dragit i sej en flarra vin dan före..och några öl). I vilket fall har det inte blivit så mycket gjort idag. Ätit strips, myst med älskling, kollat film och surfat. Fast såna dagar måste få finnas de med har jag lärt mej. Det är bra för själen att må lite dåligt och fundera lite.  Just nu sitter jag och sysselsätter mej med min hemliga, skamliga last..haha. Jag lyssnar på 80-tals powerballader med pudelfriserade män. Det finns en speciell plats i mitt hjärta för dem. Så här! Jag bjuder, håll till godo:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0