Att sova nära

God förmiddag! Jag tänkte på en grej: Det här hur man sover tillsammans med sin partner. En del vill ha sitt spejs på natten och andra vill sova nära, nära. Jag tillhör den senare kategorin. Somnar helst skedad mot D med hans hand över magen. Aldrig känner jag mej så trygg som just då. Tyvärr har D lättare att bli varm än jag men å andra sidan somnar han fortare så har han smugit iväg i sömnen flyttar jag efter som den lilla igel jag är. (Egentligen tror jag att han tycker att det är mysigast så)
Är du en närasovare eller en självsovare?


Bild från Le Love

Kommentarer
Postat av: maria

Hehe jag är likadan... för jag är allit as kall så fort jag ska sova... får oftast sova med strumpor på hehe...

Men daniel är alltid så varm så han rullar alltid bort... hehe men sen på morgonen är jag varm så då rullar jag bort men då är daniel kall.. haha.. jobbigt läge det där... HaHa...

2009-08-02 @ 22:46:14
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0