En femma

Hittade hos finaste Atomflickan och tänkte att det skulle vara en mjustart/uppstart på bloggandet igen: En femlista!
So here it goes:

Fem saker på min "att göra- lista" idag:
*Vänta på ett viktigt samtal
*Kolla upp och kanske skriva lite på vårt projektarbete
*Tänka på outfit för morgondagens utgång
*Ha mysfredag
*Ev dricka lite vin

Fem dåliga egenskaper
*Bra på att skjuta saker framför mej (på ett dåligt sätt)
*Besserwisser
*Manupulativ i viss mån
*Pedant
*Utseendefixerad

Fem platser där jag bott
*Falun
*Karlstad
*Siljansnäs
*Surahammar
*That's it!

Fem jobb jag haft
*Städerska/Frukostvärdinna på hotell
*Försäljare
*Förskolefröken
*Någon typ av vaktmästare
*Administratör

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åh vad jag har längtat efter dig och dina blogginlägg. Nu måste du fortsätta att inspirera mig. Och snart ses vi, eller hur?! Ska bli så kul. KRAM

2008-05-23 @ 13:47:56
URL: http://annakajsakarinbella.wordpress.com
Postat av: Charlotta

Anna-Karin: Ja, snart ses vi vännen! Kul:-)
Kram

2008-05-23 @ 14:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0