Mitt nya liv börjar imorgon!

Eller ja, kanske inte riktigt nytt liv, men ett lite bättre. De senaste dagarna har varit fullkomlig misär med migrän och supertrötthet. Mycket beror nog på saker som jag inte riktigt känner att jag vill blogga om men som nog påverkar mej mer än vad jag tror i vardagen.

Men nä, nu får det vara nog. Finns så många saker jag behöver "rycka upp" just nu. Tricket är bara att göra det utan att börja ställa orimliga krav på mej själv igen. Jag har så himla lätt att göra det.
Men iallfall. Prio 1: En grej för skolan som jag borde gjort för länge sedan men skjutit upp och blundat för med en ständigt gnagande känsla av dåligt samvete som följd.
Annars så skulle jag verkligen må mycket bättre av att börja träna ordentligt och komma ur perioden av dålig, dålig mathållning jag har hamnat i. Känner mej liksom smutsig på insidan...

Så imorgon tänkte jag försöka komma upp tidigare än tolv, ta en rask promenad och smyga igång med skolgrejen. Ska kolla här om jag hittar några bra recept som kan göras om till vegetariska. När jag varit duktig tänker jag nog åka in till stan för att kika efter den här och den långärmade bodyn. Öh.. jo, för jag är den absolut  enda bloggaren som vill ha just de grejerna..haha..
image51
Bilden har jag lånat här

Kommentarer
Postat av: Agneta

Ring mig om du vill. Massa pussar vännen!!! Vi kanske kan ses på måndag?

2008-01-24 @ 08:22:52
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Agneta: Du är bäst vännen! Är inte säker på att jag är hemma på måndag men om jag är det så vill jag gärna ses:-) Saaaaaaknar dej!
Puss, puss!

2008-01-24 @ 12:24:11
Postat av: Agneta

Och jag saknar dig!!! Säg till vilken dag du kan, är bara torsdagar som är smått omöjliga för mig. PUSS!!!

2008-01-24 @ 13:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0