Mascaratips

Max Factor kan mascara. Så är det! Köpte igår en Masterpiece Max efter att ha läst en del positiva omdömen om densamma. Och visst! Den är superbra. Gummiborsten gör att man kommer åt nära, nära fransroten och fransarna blir långa och fina. Läste någonstans att detta inte är någon "vardagsmascara" men det tycker jag gott att den kan vara. Jag är själv inte begåvad med några svepande femme fatale-fransar av naturen så jag maxar gärna på så mycket jag kan. Kan hända att den blir  för mycket om man redan har superlånga fransar men det är inget problem som jag har.
image26

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hur bra sitter den? "Ramlar" den ner efter ett tag och bildar svarta ringar?

2008-01-08 @ 20:41:08
URL: http://annakajsakarinbella.wordpress.com
Postat av: Charlotta

Anna-Karin: Den sitter superbra. Jag hatar mascaror som "ramlar" ned. Okej, den är inte vattenfast så om man gnuggar sej i ögonen blir det väl lite svart men inte annars :-)

2008-01-08 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0