Söndag

Lätt bakis men väldigt trevlig fest igår. I kameran finns gårdagens klädsel men jag har inte orkat ladda över till datorn. Hade på mej dragkedjekjolen från Gina tricot, slapp vit t-shirt i slinkigt material, svarta, heltäckande strumpbyxor, stora svarta örhängen från Glitter och nya skor med inbyggd platå från Skopunkten (Var omöjliga att ta sej fram i, i gårdagens snöslask men annars väldigt sköna)

Jo, och så slingade jag håret igår! Bilder kommer när jag orkar med det fruktansvärt, otroligt jobbiga som innebär att koppla kamerasladden till datorn...

Update: En väldigt mörk och dålig bild, men ändå, en bild!

image69

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också en sån kjol! Köpte M men det var ganska stor så jag ska sy in den lite. Den är hur snygg som helst :)

2008-02-04 @ 18:38:48
URL: http://www.you-and-the-night.blogspot.com/
Postat av: Anna-Karin

Vad fin du är gumman! Jag har också köpt den kjolen, kändes bra. Tror den blir bra barbent i sommar också.

2008-02-04 @ 20:58:22
URL: http://annakajsakarinbella.wordpress.com
Postat av: Charlotta

Linda: Gillar den himla mycket. Jag har också en M. Den sitter bra över rumpan/benen men jag önskar att den smet åt lite hårdare runt magen. Hm.. undrar om det går att fixa på något sätt..:-)

Anna-Karin: Åh, tack vännen! Jo, det är en potentiell favvis!

2008-02-04 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0