Helgen som gått

Söndag kväll. Jag gillar verkligen inte söndagar. Möjligen om det är väldigt, väldigt fint väder. Det är inte ens det att en ny arbetsvecka (skolvecka) tar sin början. Jag gillar min skola. Det är bara något med söndagar. Depp i luften.

Men flitiga har vi varit. Städat lägenheten som såg ut som..ehrm.. ja... Annars så, ja, en rask promenad med musik i öronen, sushi som blev totalt misslyckad och inte så mycket mer.

På det stora hela har det annars varit en bra helg med kompisfika och djupa samtal. Gillar sånt. Och så fyllde Daniels morfar 75 år. Grattis!  Har faktiskt varit en helg helt utan alkohol också, den första på länge. Rätt skönt faktiskt. Tror kroppen behöver vila ibland.

Och typ så här har jag sett ut:

Kommentarer
Postat av: Tessi

Jag blir så glad att du är tillbaka! :-)

Pratade med Agneta om att jag behöver komma iväg o hälsa på i V-ås, någon helg. För att sysselsätta mig o slippa bli mer deppig. Vad sägs om det??

KRAM

2008-04-07 @ 10:30:01
Postat av: Charlotta

Tessi: Välkommen hit! Absolut :-)
Kram

2008-04-07 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0